StPr/25/0567
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
do uzgodnienia Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Warunki pracy na stanowisku: Praca w budynku Urzędu, ul. Synagogalna 4 i w terenie podczas obsługi eventów oraz spotkań z organizacjami i mieszkańcami. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu. Miejsce pracy w budynku dostosowanym do wózków inwalidzkich, stanowisko pracy na parterze. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety spełniające warunki dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) Płocka Karta Mieszkańca:
- aktywne kształtowanie kierunków rozwoju Płockiej Karty Mieszkańca (współpraca z operatorem Programu, planowanie i realizacja nowych funkcji i usług dostępnych na karcie/koncie),
- opracowanie i nadzór nad aktualnością regulaminu korzystania z Płockiej Karty Mieszkańca,),
- nadzór nad realizacją i wdrażaniem przez operatora programu Płockiej Karty Mieszkańca,
- współpraca w zakresie integracji Płockiej Karty Mieszkańca z Pakietem Familijnym 3+, zapewnienie zgodności formalno-prawnej w tym zakresie,
- obsługa mieszkańców w zakresie składanych wniosków o Płocką Kartę Mieszkańca,
- weryfikacja mieszkańców składających ww. wnioski,
- opracowanie projektów aktów prawnych związanych z programem Płockiej Karty Mieszkańca,
- obsługa rozliczeń i raportów operatora Programu,
- przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczących Płockiej Karty Mieszkańca,
- identyfikacja i zgłaszanie wszelkich uwag i potrzeb wynikających z funkcjonowania Płockiej Karty Mieszkańca,
- prowadzenie działań komunikacji społecznej w zakresie Płockiej Karty Mieszkańca;
2) komunikacja społeczna:
- organizowanie działań promocyjnych, PR i kampanii społecznych skierowanych do różnych grup mieszkańców,
- współpraca przy redagowaniu tekstów promocyjnych, mediów społecznościowych, strony www,
- gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta,
- redagowanie i wysyłanie do pracowników informacji dotyczących pracy Urzędu;
3) współpraca z płockimi radami mieszkańców osiedla (RMO).
Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Płocka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne (formalne): 1.obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia; 6. staż pracy minimum 3 lata; 7. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; 8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, głównie pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.); - z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902); - z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781); - z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (formalne): 1.obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia; 6. staż pracy minimum 3 lata; 7. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; 8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, głównie pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.); - z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902); - z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781); - z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
plikacja powinna zawierać następujące dokumenty: 1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego; 2.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan); 3.dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany); 4.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 5.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 6.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniuz pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 7.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 8.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 9.oświadczenie o znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 10.oświadczenie o znajomości obsługi komputera, głównie pakietu MS Office i internetu - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 11.oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 342/2024 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 25 września 2024 roku w sprawie wdrożenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Miasta Płocka (https://nowybip.plock.eu/zarzadzenie/iuLsGXPQ) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 12.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym. Składanie aplikacji: Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https:// e-rekrutacja.plock.eu ) w terminie do dnia 8 lipca 2025 roku. * Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną). * Kandydaci zaproszeni na test kwalifikacyjny, przed przystąpieniem do testu, będą zobowiązani do przedstawienia dokumentu tożsamości potwierdzającego dane zawarte w aplikacji. * Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji. * Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. * Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu, pl. Stary Rynek 1.