StPr/25/12140
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 do 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1. Wyszukiwanie i monitorowanie dostępnych naborów konkursowych, w szczególności w ramach programów międzynarodowych i unijnych (m.in. Interreg CE, Horyzont, DUT) oraz analizowanie ich pod kątem możliwości aplikowania przez ZDM
2. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych (samodzielnie lub we współpracy z partnerami) do programów krajowych i międzynarodowych, w tym opracowywanie opisów projektów, harmonogramów, budżetów, a także dopełnienie formalności związanych z aplikowaniem w konkursach międzynarodowych wewnątrz m.st. Warszawy
3. Weryfikacja i ocena otrzymywanych propozycji współprac pod kątem ich zgodności z kompetencjami ZDM czy określonymi priorytetami działań
4. Koordynowanie realizacji projektów międzynarodowych, w szczególności planowanie, prowadzenie lub nadzorowanie działań, monitorowanie harmonogramów i budżetów, przygotowywanie raportów oraz utrzymywanie bieżącej komunikacji z partnerami (głównie w języku angielskim)
5. Współpraca z innymi wydziałami ZDM przy przygotowaniu lub realizacji projektów dotyczących kompetencji tychże wydziałów
6. Współpraca z Biurem Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju, m.in. w zakresie przygotowania Wniosków Identyfikacji Projektów Międzynarodowych
7. Udział w spotkaniach projektowych, w tym zagranicznych
8. Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizowanymi projektami
Miejsce pracy:
Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Miejskich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Specjalista do spraw obsługi projektów i programów (wymagany staż - lata: 5)
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Wymagania konieczne: 1. Wykształcenie: średnie/wyższe 2. Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim/minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym 3. Obywatelstwo polskie 4. Nieposzlakowana opinia 5. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w pracy w administracji publicznej, szczególnie w urzędzie miasta lub jednostce organizacyjnej; 2. Doświadczenie w koordynacji projektów międzynarodowych, m.in. w zakresie prowadzenia korespondencji z partnerami, planowania i realizacji działań projektowych, zarządzania budżetem projektu oraz przygotowywania raportów do kontroli finansowych i merytorycznych 3. Doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania, w tym przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 4. Dobra znajomość zasad funkcjonowania instytucji UE, procedur konkursowych i wymogów formalno-merytorycznych dotyczących projektów międzynarodowych 5. Umiejętność obsługi komputera, w tym dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie: Word, Excel, Outlook 6. Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację z partnerami zagranicznymi oraz pracę z dokumentacją 7. Samodzielność, dobra organizacja pracy 8. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista 9. Znajomość aktów prawnych: - Ustawa o ustroju m.st. Warszawy - Statut m.st. Warszawy - Ustawa o samorządzie gminnym Warunki pracy na danym stanowisku: 1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie 2. Praca w biurze (IV piętro, budynek bez podjazdów, bez windy dla wózków inwalidzkich) Wymagane dokumenty i oświadczenia : 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku 5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) Osoby zainteresowane są proszone o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 07.01.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 191 Klauzula informacyjna jest dostepna na styronie: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: 1. Wykształcenie: średnie/wyższe 2. Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim/minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym 3. Obywatelstwo polskie 4. Nieposzlakowana opinia 5. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w pracy w administracji publicznej, szczególnie w urzędzie miasta lub jednostce organizacyjnej; 2. Doświadczenie w koordynacji projektów międzynarodowych, m.in. w zakresie prowadzenia korespondencji z partnerami, planowania i realizacji działań projektowych, zarządzania budżetem projektu oraz przygotowywania raportów do kontroli finansowych i merytorycznych 3. Doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania, w tym przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 4. Dobra znajomość zasad funkcjonowania instytucji UE, procedur konkursowych i wymogów formalno-merytorycznych dotyczących projektów międzynarodowych 5. Umiejętność obsługi komputera, w tym dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie: Word, Excel, Outlook 6. Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację z partnerami zagranicznymi oraz pracę z dokumentacją 7. Samodzielność, dobra organizacja pracy 8. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista 9. Znajomość aktów prawnych: - Ustawa o ustroju m.st. Warszawy - Statut m.st. Warszawy - Ustawa o samorządzie gminnym Warunki pracy na danym stanowisku: 1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie 2. Praca w biurze (IV piętro, budynek bez podjazdów, bez windy dla wózków inwalidzkich) Wymagane dokumenty i oświadczenia : 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku 5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) Osoby zainteresowane są proszone o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 07.01.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 191 Klauzula informacyjna jest dostepna na styronie: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia : 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku 5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530). Osoby zainteresowane są proszone o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrutacji https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/

Zaloguj się przez Facebook