StPr/25/11136
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Pracodawca oferuje: - umowę o pracę, - wynagrodzenie: min. 7.000 zł. brutto - trzynaste wynagrodzenie (tzw. "13-tka"), - szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla pracownika i jego rodziny, - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek, - rozwój zawodowy, - pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach, - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia
Zakres obowiązków:
- kompleksowe prowadzenie kont opłat lokali zasobu ZGN Śródmieście, w tym: otwieranie, zamykanie, wprowadzanie zmian, dokonywanie naliczeń, ewidencjonowanie wpłat, przeksięgowania, naliczanie i korygowane odsetek za nieterminowe płatności, naliczanie rekompensat;
- wystawianie dokumentów obciążeniowych dla Najemców i Użytkowników (faktury VAT, noty, noty odsetkowe, noty na rekompensaty) oraz dokumentów korygujących;
- wystawianie zawiadomień o zmianach opłat dla użytkowników;
- ewidencjonowanie kosztów sądowych i komorniczych na kontach czynszowych;
- przeksięgowywanie należności bieżących na należności sporne;
- przeksięgowywanie wpłat komorniczych na odpowiednie subkonta analityczne;
- przeksięgowywanie należności spornych na zasądzone;
- sporządzanie raportów dotyczących użytkowników e-BOK;
- obsługa e-BOK w zakresie: zakładania nowym najemcom kont na e-bok, generowania i przekazywania im loginów i haseł, zamieszczania dokumentów finansowo-księgowych;
- weryfikacja i aktualizacja danych w systemie Czynsze Media na potrzeby sprawozdawczości oraz innych funkcjonalności (kontrahenci, oznaczenia kart lokali, pustostany i inne w zależności od potrzeb);
- sporządzanie raportów i analiz w zakresie danych ujętych w systemie Czynsze Media na potrzeby zarządcze;
- obsługa wniosków o zwroty nadpłat w zakresie potwierdzania wysokości salda konta.
- okresowe ustalanie rzeczywistego stanu aktywów i pasywów w zakresie powierzonych zadań w tym m.in.: analiza sald, sporządzanie potwierdzeń sald i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami (sprzedaż) oraz sporządzanie wykazów odpisów aktualizujących należności;
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
- sporządzanie wykazów, zestawień, informacji dla potrzeb zewnętrznych i wewnętrznych Zakładu;
- sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej zaległości czynszowych, ulg i umorzeń (także do sprawozdania rocznego opisowego);
- przygotowywanie, weryfikacja danych niezbędnych do terminowego przygotowania wymaganych sprawozdań;
- wsparcie punktu obsługi klienta w ADK w zakresie merytorycznym przy udzielaniu informacji najemcom/użytkownikom.
Miejsce pracy:
Mokotowska 67A, 00-530 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Pracownik biurowy
- Umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- Niezbędne wymagania: - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa , - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne, przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i min. 3-letni staż pracy, - wykształcenie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku - znajomość regulacji prawnych dotyczących: a) ustawy o rachunkowości, b) ustawy o podatku VAT, c) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego d) ustawy o dodatkach mieszkaniowych, e) ustawy o własności lokali , - znajomość procedur związanych z dochodzeniem należności cywilnoprawnych - dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Dodatkowym atutem będą: - zdolności analityczne, - logiczne i konstruktywne myślenie, - dokładność, terminowość oraz dobra organizacja pracy, - samodzielność i umiejętność działania pod presją czasu, - wysoka kultura osobista, - umiejętność pracy w zespole, - znajomość oprogramowania ZSI Papirus Czynsze - Media. Wymagane dokumenty i oświadczenia, podpisane własnoręcznie: - curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (przy zatrudnieniu wymagane będą kserokopie świadectw pracy za okazaniem oryginałów dokumentów), - list motywacyjny, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu ; - oświadczenia (dostępne na stronie: https://zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/oferty-pracy po wejściu na wybrane ogłoszenie): - o posiadanym obywatelstwie, - o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie należy złożyć zgodnie z brzmieniem przepisu), - o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji oraz oświadczenie o uzyskaniu informacji o Administratorze Danych Osobowych, - o wymaganym stażu pracy zatrudnienie w ramach stosunku pracy. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia kserokopii aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. Dokumenty należy składać przez system elektronicznej rekrutacji ZGN Śródmieście: https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/zgn-srodmiescie/oferty-pracy. Należy wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący danej oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty lub dostarczyć osobiście, lub za pośrednictwem poczty na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: "Księgowy/Księgowa w Dziale Finansowo-Księgowym, nr ref. 29/NK/2025". Klauzula informacyjna dotycząca Procedury zgłoszeń wewnętrznych w ZGN Śródmieście dostępna jest pod adresem: Kontakt - ZGN Śródmieście
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa , - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne, przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i min. 3-letni staż pracy, - wykształcenie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku - znajomość regulacji prawnych dotyczących: a) ustawy o rachunkowości, b) ustawy o podatku VAT, c) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego d) ustawy o dodatkach mieszkaniowych, e) ustawy o własności lokali , - znajomość procedur związanych z dochodzeniem należności cywilnoprawnych - dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Dodatkowym atutem będą: - zdolności analityczne, - logiczne i konstruktywne myślenie, - dokładność, terminowość oraz dobra organizacja pracy, - samodzielność i umiejętność działania pod presją czasu, - wysoka kultura osobista, - umiejętność pracy w zespole, - znajomość oprogramowania ZSI Papirus Czynsze - Media. Wymagane dokumenty i oświadczenia, podpisane własnoręcznie: - curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (przy zatrudnieniu wymagane będą kserokopie świadectw pracy za okazaniem oryginałów dokumentów), - list motywacyjny, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu ; - oświadczenia (dostępne na stronie: https://zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/oferty-pracy po wejściu na wybrane ogłoszenie): - o posiadanym obywatelstwie, - o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie należy złożyć zgodnie z brzmieniem przepisu), - o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji oraz oświadczenie o uzyskaniu informacji o Administratorze Danych Osobowych, - o wymaganym stażu pracy zatrudnienie w ramach stosunku pracy. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia kserokopii aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. Dokumenty należy składać przez system elektronicznej rekrutacji ZGN Śródmieście: https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/zgn-srodmiescie/oferty-pracy. Należy wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący danej oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty lub dostarczyć osobiście, lub za pośrednictwem poczty na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: "Księgowy/Księgowa w Dziale Finansowo-Księgowym, nr ref. 29/NK/2025". Klauzula informacyjna dotycząca Procedury zgłoszeń wewnętrznych w ZGN Śródmieście dostępna jest pod adresem: Kontakt - ZGN Śródmieście
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 33 66 117
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Formularz aplikacyjny na stronie: https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/zgn-srodmiescie/oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/zgn-srodmiescie/oferty-pracy

Zaloguj się przez Facebook