STARSZY SPECJALISTA W DZIALE KONTROLI PROJEKTÓW EFRR W WYDZIALE OBSŁUGI WDRAŻANIA EFRR

STARSZY SPECJALISTA W DZIALE KONTROLI PROJEKTÓW EFRR W WYDZIALE OBSŁUGI WDRAŻANIA EFRR

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 040 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/3106

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
- wynagrodzenie zasadnicze minimalnie 5040 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek za wysługę lat zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (Zarządzenie nr 42/2023 Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 11 lipca 2023 r.)

Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):

https://bip.dolnyslask.pl/urzad/Article/id,1836.html

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
1. Organizowanie i realizacja procesów kontroli (zamówień publicznych, rzeczowo-finansowych oraz trwałości) oraz przygotowywanie informacji o wykrytych nieprawidłowościach.
2. Przygotowywanie zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych zgodnie z kompetencjami Działu.
3. Udział w opracowaniu Rocznych Planów Kontroli w zakresie procesów kontroli realizowanych przez Dział.
4. Opracowanie, przegląd i aktualizacja metodyki doboru projektów do kontroli, dokumentowanie i realizacja procesu doboru próby oraz opracowanie planów kontroli projektów w zakresie kontroli realizowanych przez Dział.
5. Dokumentowanie i realizacja procesu doboru próby oraz opracowanie planów kontroli realizowanych przez Dział.
6. Przygotowywanie, we współpracy z właściwymi komórkami UMWD, projektów odniesień Marszałka do podsumowania ustaleń dokonanych w ramach przeprowadzonych przez IA audytów operacji w zakresie projektów obsługiwanych przez Wydział Wdrażania EFRR.
7. Obsługa, we współpracy z Radcami Prawnymi, postępowań sądowych w zakresie właściwości Wydziału, w tym przygotowywaniem wkładów do pism procesowych.
8. W uzasadnionych przypadkach współudział w wykonywaniu zadań związanych z obsługą projektów EFRR/FST w zakresie działań FEDS 2021-2027, m.in.: procedurze oceny wniosków o dofinansowanie, procedurze przygotowania umów/porozumień/decyzji o dofinansowanie projektów, weryfikacja wniosków o płatność pod względem formalnym, merytorycznym i finansowym wraz z załącznikami, z poszanowaniem zasady rozdzielności funkcji przy realizacji kontroli rzeczowo-finansowej.
9. W ramach systemu realizacji RPO WD 2014-2020 i FEDS 2021-2027 przygotowywanie dokumentów i procedur oraz udział w weryfikacji i opiniowaniu dokumentacji przygotowanej przez IP, komórki organizacyjne UMWD zaangażowane we wdrażanie ww. programów oraz właściwe instytucje zewnętrzne - w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu.
10. Obsługa systemów informatycznych i elektronicznych baz danych, w tym bieżące wprowadzanie do nich informacji - w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu.
11. W ramach kontroli i audytów prowadzonych przez instytucje do tego uprawnione służących potwierdzeniu, że przyjęty system zarządzania i kontroli RPO WD 2014-2020 i FEDS 2021-2027 jest prawidłowy, a także w związku z innymi czynnościami kontrolnymi mogącymi wystąpić w departamencie, czynny udział w prowadzonym postępowaniu, w tym przygotowywanie dokumentacji, udzielanie informacji i odpowiedzi, wdrażanie wydanych zaleceń i rekomendacji - w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu.
12. Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi DEF, UMWD oraz podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację Programów współfinansowanych ze środków EFS/EFRR/FST w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu.
13. Ochrona i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i poufności danych.
14. Przechowywanie wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań w oparciu o obowiązujące przepisy i zgodnie z zasadami obowiązującymi dla Programów współfinansowanych ze środków EFS/EFRR/FST oraz ich archiwizacja.
15. Przygotowywanie projektów Uchwał Zarządu Województwa Dolnośląskiego oraz projektów Zarządzeń Marszałka Województwa Dolnośląskiego zgodnie z kompetencjami Działu.
16. Współudział w procesie zamykania RPO WD 2014-2020 w zakresie merytorycznym zgodnym z kompetencjami Działu.

Praca w godz.: 7:30-15:30 z możliwością zmiany na indywidualny wniosek pracownika.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w sierpniu 2025 r., jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej, o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie.
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalna.

Dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Starszy Specjalista w Dziale Kontroli Projektów EFRR Wydziale Obsługi Wdrażania EFRR z dopiskiem NIE OTWIERAĆ, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6.10.2025 r. do godz. 15.00.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.umwd.dolnyslask.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.

Miejsce pracy:
Wyb. J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Specjalista administracji publicznej
  • Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania: 1. Posiadać wykształcenie wyższe. 2. Posiadać minimum 3-letni staż pracy. 3. Posiadać bardzo dobrą znajomość aktualnych przepisów prawa zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji i stosowania w praktyce, znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania funduszy europejskich (EFRR/FST) w tym w szczególności zapisów Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. 4. Posiadać bardzo dobrą znajomość obsługi komputera - pakietu Microsoft Office. Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania: 1. Posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku pracy związanym z zamówieniami: pracownik zamawiającego odpowiedzialny za prowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia, pracownik wykonawcy odpowiedzialny za przygotowywanie ofert, pracownik zajmujący się kontrolą w zakresie zamówień. Zamiennie studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych.


Inne wymagania:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania: 1. Posiadać wykształcenie wyższe. 2. Posiadać minimum 3-letni staż pracy. 3. Posiadać bardzo dobrą znajomość aktualnych przepisów prawa zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji i stosowania w praktyce, znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania funduszy europejskich (EFRR/FST) w tym w szczególności zapisów Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. 4. Posiadać bardzo dobrą znajomość obsługi komputera - pakietu Microsoft Office. Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania: 1. Posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku pracy związanym z zamówieniami: pracownik zamawiającego odpowiedzialny za prowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia, pracownik wykonawcy odpowiedzialny za przygotowywanie ofert, pracownik zajmujący się kontrolą w zakresie zamówień. Zamiennie studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, 2. kwestionariusz osobowy wg załączonego wzoru, 3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane: a. wykształcenie, b. staż pracy (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, w których wskazany będzie wymagany okres zatrudnienia oraz rodzaj umowy), 4. kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku osób chcących skorzystać z przysługującego uprawnienia, 5. oświadczenie, iż świadomie i dobrowolnie wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie przekazanym w ofercie złożonej w naborze na wolne stanowisko, wyłącznie przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu 50-411, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, w celu naboru kandydatów na ww. stanowisko oraz zatrudnienia wybranego kandydata. Z jednoczesnym oświadczeniem, iż kandydat/-ka został/-ła poinformowany/-a o możliwości cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie poświadczone własnoręcznym podpisem wg załączonego wzoru. Dodatkowe dokumenty w przypadku posiadania przez kandydata: 1. Udokumentowanego doświadczenia w pracy na stanowisku pracy związanym z zamówieniami: pracownik zamawiającego odpowiedzialny za prowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia, pracownik wykonawcy odpowiedzialny za przygotowywanie ofert, pracownik zajmujący się kontrolą w zakresie zamówień. Zamiennie studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych. (w szczególności zakresy czynności/ ksero dyplomu). WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.dolnyslask.pl/urzad/Article/id,1836.html

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 24.09.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 320562
Udostępnij:
Dodano: 24.09.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 320562

Zobacz inne oferty

Do góry