StPr/25/0473
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 967,95 PLN
+ wysługa lat
Zakres obowiązków:
- prowadzenie czynności kancelaryjno- biurowych w zakresie obsługi kadrowej policjantów i pracowników cywilnych związanej z przebiegiem służby i pracy
- opracowywanie projektów decyzji, rozkazów i regulaminów wydawanych przez Komendanta w sprawach osobowych i szkoleniowych jednostki
- organizowanie i koordynowanie działań dotyczących szkoleń i doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników Policji rozpoznawanie potrzeb, planowanie i organizowanie
- sporządzanie zapotrzebowania na szkolenie zawodowe i szkolenia z zakresu doskonalenia zawodowego
- kierowanie do szkół resortowych na kursy i szkolenia zawodowe łącznie z wymaganą dokumentacją
- sporządzanie planów doskonalenia zawodowego i nadzorowanie przygotowania programów przedsięwzięć ujętych w planie oraz zapewnienie realizacji ich poprawnego wykonania
- sporządzanie sprawozdań o sposobie realizacji zajęć ujętych w planach doskonalenia zawodowego lokalnego w miejscu pełnienia służby
- koordynowanie i nadzór nad poprawnością zadań związanych z organizowaniem wyszkolenia strzeleckiego i wychowania fizycznego
- sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych policjantów i pracowników cywilnych
prowadzenie rejestru kart urlopowych
- prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów, oraz absencji chorobowej policjantów
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych
- rejestracja zwolnień lekarskich i ich przechowywanie
- prowadzenie kart kar i wyróżnień
- sporządzanie list obecności
- opracowywanie i przygotowanie projektów decyzji KPP w sprawach osobowych
- wnioski i rozkazy personalne policjantów i pracowników cywilnych
- wnioski o zabezpieczenie środków finansowych na awanse policjantów na wyższe stanowiska służbowe oraz podwyższenie dodatków
- wnioski o mianowanie na stopień policyjny
- wnioski o nadanie orderu- odznaczenia: Brązowy Krzyż Zasługi, za Długoletnia Służbę, zasłużony Policjant, za Zasługi dla Obronności kraju, za Zasługi do Policji
- stosownej dokumentacji dot. nawiązania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy: sporządzanie umów o pracę, umów o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy, zmiany warunków umowy o pracę
- codzienna obsługa Systemu Kompleksowej Obsługi Policji (SWOP) w zakresie podmodułu KADRA w zakresie funkcjonalności KARTOTEKI OSOBOWEJ i ABSENCYJNEJ oraz Rejestracji Czasu Pracy (RCP)
- prowadzenie dokumentacji osobowej policjantów i pracowników cywilnych
- prowadzenie i aktualizacja akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych
- egzekwowanie terminowego przygotowania opinii służbowej, a także przebiegu adaptacji zawodowej policjantów w służbie przygotowawczej
- organizowanie i prowadzenie działań w zakresie postępowań kwalifikacyjnych w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji
- aktualizowanie systemu KADRA: w zakresie danych dotyczących policjantów i pracowników Komendy
- koordynowanie przebiegu staży odbywających przez absolwentów szkół
- realizacja zadań związanych z polityką Antymobbingową Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Wlkp.
- realizacja zadań związanych z wydawaniem, przyjmowaniem do depozytu i wymianą legitymacji służbowych
- sporządzanie miesięcznych, półrocznych i rocznych meldunków statystycznych o stanie Kadr
- realizacja zadań w zakresie zagrożeń mobilizacyjno obronnych ( reklamowanie, rezerwy osobowe, regulamin, etat)
- sporządzanie dokumentów służbowych i pism dot. współpracy z MSW, pism dot. pionu kadrowego zleconych przez przełożonych i przez KWP w Poznaniu
- współpraca z wydziałem Kadr Szkolenia KWP w Poznaniu oraz komórkami organizacyjnymi Komedy w zakresie spraw kadrowych i szkoleniowych
- przestrzeganie przepisów i norm zawartych w stosowanych aktach prawnych w szczególności przepisów o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, przepisów BHP i ppoż. oraz regulaminu pracy
- archiwizacja dokumentów
- informowanie przełożonych o stwierdzonych nieprawidłowościach i uchybieniach
- zastępstwo Specjalisty Zespołu Prezydialnego, Kadr i Szkolenia
Szczegóły na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/grodzisk-wielkopolski/starszy-specjalista,157767,v7
Miejsce pracy:
Drzymały 13, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- umiejętność pracy w zespole, biegła obsługa komputera , Dobra organizacja pracy, komunikatywność
- co najmniej 1 rok pracy w administracji publicznej, rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
Inne wymagania:
co najmniej 1 rok pracy w administracji publicznej, rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Wachowiak
Nr telefonu:
47 77 22 325, 47 77 22 210
Wymagane dokumenty:
- CV - musi zawierać datę i własnoręczny podpis - list motywacyjny - musi zawierać nr ogłoszenia stanowisko na które aplikujesz, datę i własnoręczny podpis - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy - Oświadczenia w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją na temat przetwarzania danych osobowych w naborze - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook