StPr/25/0236
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 5 900 PLN
Narzędzia Work-Life-Balance stosowane w urzędzie: indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, miejsce parkingowe oraz pomieszczenie na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników (wczasy pod gruszą), dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, miejsce do ćwiczeń w miejscu pracy, miejsce do odświeżenia się, dbanie o ergonomiczne i komfortowe (ponadstandardowe) warunki pracy, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, zapomoga w sytuacji zdarzeń losowych, pożyczki na cele mieszkaniowe, bony przyznawane pracownikom z okazji świąt.
Zakres obowiązków:
Obsługa dokumentacji Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), jako podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw. Rozdział określonych przesyłek do właściwych komórek organizacyjnych w KW PSP w Gdańsku bez wcześniejszego przekazywania ich do Komendanta. Przyjmowanie korespondencji przychodzącej. Ekspedycja poczty wychodzącej. Ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, porozumień, umów i wytycznych Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP. Prowadzenie sekretariatu komendanta wojewódzkiego podczas nieobecności pracownika merytorycznego. Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego. Prowadzenie składów chronologicznych. Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP, platformy e-Doręczeń oraz e-mail. Rozdzielanie i przekazywanie korespondencji po podpisaniu lub dekretacji do poszczególnych komórek organizacyjnych. Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z urządzeń: kserokopiarki, skanera map, laminarki itd. przez pracowników Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku oraz dozorowanie przeglądów technicznych i napraw tych urządzeń. Udział w organizowaniu odpraw służbowych, narad, spotkań i innych uroczystości z udziałem kierownictwa komendy wojewódzkiej. Kompetentna i taktowna obsługa kadry kierowniczej Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku, komendantów powiatowych (miejskich) PSP województwa pomorskiego oraz interesantów załatwiających sprawy w Wydziale. Współpracę z komórkami organizacyjnymi Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku oraz komendami powiatowymi (miejskimi) PSP województwa pomorskiego. Prowadzenie spraw merytorycznych zleconych przez Naczelnika Wydziału. Sporządzanie zapotrzebowań na materiały i sprzęt do wykonywania drobnych robót remontowo-konserwacyjnych w obiekcie KW PSP w Gdańsku Obsługa podstawowych narzędzi budowlanych (elektronarzędzi). Realizowanie zadań w ramach Wydziału Kwatermistrzowskiego zleconych przez Naczelnika Wydziału. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GDAŃSKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania konieczne: - wykształcenie średnie, preferowany kierunek: administracja. - minimum 3 lata doświadczenia w pracy biurowej lub w kancelarii ogólnej/ biurze podawczym. - znajomość programów: Microsoft Word (Office), Excel, kalendarz Google. - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, jako urzędnik państwowy nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie średnie, preferowany kierunek: administracja. - minimum 3 lata doświadczenia w pracy biurowej lub w kancelarii ogólnej/ biurze podawczym. - znajomość programów: Microsoft Word (Office), Excel, kalendarz Google. - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, jako urzędnik państwowy nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 347 78 21,23,27
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail