StPr/25/11971
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 884,91 PLN
+ dodatek za wysługę lat przysługujący po 5 latach pracy w wysokości wynoszącej 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Pracodawca oferuje: - dofinansowanie do wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, - dobra lokalizacja, - benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe, - stojaki na rowery na terenie urzędu, - stołówka pracownicza, - możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie, - finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe, - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych, - ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00.
Zakres obowiązków:
Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą zastrzeżone:
1) przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów oznaczonych klauzulą zastrzeżone,
2) prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów i materiałów niejawnych,
3) udostępnianie i wydawanie dokumentów upoważnionym osobom,
4) zwracanie wykonawcom merytorycznym dokumentów przeznaczonych do wysłania celem ich uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają określonych wymogów oraz udzielenie instruktażu w tym zakresie,
5) prowadzenie i aktualizowanie wykazu osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych posiadających stosowne poświadczenia bezpieczeństwa oraz wykazów osób upoważnionych do przechowywania dokumentów poza kancelarią,
6) prowadzenie kart pobranych z kancelarii dokumentów,
7) egzekwowanie zwrotu udostępnionych i wydanych dokumentów i materiałów niejawnych,
8) przyjmowanie i przechowywanie akt spraw załatwionych,
9) kompletowanie dokumentów oraz przygotowywanie akt do przekazania do archiwum lub do wybrakowania,
10) sporządzanie spisów akt dokumentacji przekazanej do archiwum i protokołów brakowania dokumentacji kategorii BC,
11) udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC nie podlegających archiwizowaniu,
12) informowanie kierownika komórki oraz pełnomocnika ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Wykonywanie obowiązków pracownika kancelarii jawnej:
1) przyjmowanie i rozdział korespondencji oraz przesyłek między innymi z urzędów pocztowych, poczty specjalnej, punktu obsługi interesanta,
2) prowadzenie ewidencji kancelaryjnych,
3) wysyłanie korespondencji i przesyłek,
4) przedkładanie korespondencji Naczelnikowi Wydziału Kadr,
5) przekazywanie zadekretowanych dokumentów właściwym referentom za pokwitowaniem odbioru w ewidencjach kancelaryjnych,
6) obsługa programu Elektroniczny Nadawca,
7) udział w inwentaryzacji spraw i dokumentów jawnych,
8) niezwłoczne rozliczanie przydzielonych spraw.
Miejsce pracy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Stołeczna Policji
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Technik prac biurowych*
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania niezbedne: - wykształcenie: średnie lub średnie branżowe, - staż pracy: 2 lata, - umiejętności/kwalifikacje zawodowe: 1) organizacji pracy własnej, 2) dokładność, 3) systematyczność, 4) komunikatywność, - dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku. Wymagania pożądane: - wykształcenie: wyższe, - obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, - doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - komunikatywna znajomość języka polskiego. Godzina rozpoczęcia pracy między 7:00 a 9:00, godz. zakończenia między 15:00 a 17:00 Dokumenty niezbedne: - CV, - podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy (jeżeli jest niezbędny na stanowisku), - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 1209 t.j.). - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632 ze zm.). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., Termin składania ofert do: 15.12.2025 r. Miejsce składania ofert: Wydział Kadr Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa, z dopiskiem na kopercie starszy technik Sekcja II Wydział Kadr Komendy Stołecznej Policji. lub w formie elektronicznej poprzez: - Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e PUAP) lub - pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] Pełna treść oferty na stronie: https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-stanowisk/ogloszenia/46743,Ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-starszy-techn.html Kontakt: tel. 477 230 341
Inne wymagania:
Wymagania niezbedne: - wykształcenie: średnie lub średnie branżowe, - staż pracy: 2 lata, - umiejętności/kwalifikacje zawodowe: 1) organizacji pracy własnej, 2) dokładność, 3) systematyczność, 4) komunikatywność, - dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku. Wymagania pożądane: - wykształcenie: wyższe, - obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, - doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - komunikatywna znajomość języka polskiego. Godzina rozpoczęcia pracy między 7:00 a 9:00, godz. zakończenia między 15:00 a 17:00 Dokumenty niezbedne: - CV, - podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy (jeżeli jest niezbędny na stanowisku), - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 1209 t.j.). - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632 ze zm.). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., Termin składania ofert do: 15.12.2025 r. Miejsce składania ofert: Wydział Kadr Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa, z dopiskiem na kopercie starszy technik Sekcja II Wydział Kadr Komendy Stołecznej Policji. lub w formie elektronicznej poprzez: - Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e PUAP) lub - pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] Pełna treść oferty na stronie: https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-stanowisk/ogloszenia/46743,Ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-starszy-techn.html Kontakt: tel. 477 230 341
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
477 230 341
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- CV, - podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy (jeżeli jest niezbędny na stanowisku), - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 1209 t.j.). - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632 ze zm.). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Termin składania ofert do: 15.12.2025 r. Miejsce składania ofert: Wydział Kadr Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa, z dopiskiem na kopercie starszy technik Sekcja II Wydział Kadr Komendy Stołecznej Policji. lub w formie elektronicznej poprzez: - Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e PUAP) lub - pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]

Zaloguj się przez Facebook