StPr/25/0541
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Grójcu i jego Zastępcy oraz organizowanie pracy kancelarii Wydziału Kryminalnego KPP w Grójcu.
2. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Zespołu Prezydialnego KPP w Grójcu.
3. Prowadzenie:
- dzienników korespondencyjnych, dziennika podawczego KPP w Grójcu
- rejestru akt prawnych KPP w Grójcu
- rejestr postępowań wyjaśniających
- ewidencji delegacji służbowych oraz ich wydawanie
4. Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.
5. Prowadzenie teczek zagadnieniowych Komendanta Powiatowego i jego Zastępców.
6. Obsługa systemu informatycznego Poczty Specjalnej.
7. Przygotowanie korenspondencji do wysłania wytworzonej przez Komendanta lub jego Zastępcę.
8. Odbiór Korespondencji- poczty Specjalnej od Wydziału Konwojowego KWP z siedzibą w Radomiu.
9. Przyjmowanie i wydawanie pakietów z dowodami osobistymi dla Urzędów Gmin i Miast w Grójcu, Warce, Mogielnicy, Nowym Mieście n/ Pilicą oraz Urzędów Gmin w Belsku Dużym, Błędowie, Chynowie, Jasieńcu, Pniewach.
Miejsce pracy:
BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agata Korczak
Nr telefonu:
47 7026242
Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych- RODO (do pobrania ze strony bip.grojec.kpp.policja.gov.pl- w zakładce praca służba cywilna) - oświadczenie lustracyjne - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kopie świadectw pracy Oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook