StPr/25/0345
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
- PROWADZENIE KANCELARII OGÓLNEJ KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SKIERNIEWICACH;
- PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE ORAZ PRZEKAZYWANIE KORESPONDENCJI WPŁYWAJĄCEJ DO INSTYTUCJI;
- PROWADZENIE REJESTRÓW I EWIDENCJI POMOCNICZYCH ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI;
- OBIEGOWE ZAPOZNAWANIE Z PILNĄ KORESPONDENCJĄ;
- WYSYŁANIE PRZESYŁEK DO URZĘDU POCZTOWEGO ZA POŚREDNICTWEM SYSTEMU E-NADAWCA;
- SPORZĄDZANIE WYKAZÓW, ZESTAWIEŃ I SPRAWOZDAŃ Z NADANYCH PRZESYŁEK POCZTOWYCH;
- ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW.
Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 69, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Pracodawca:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2)
- umiejętność komunikowania się, współpracy, szybkiego działania
- Doświadczenie zawodowe- 2 lata, mile widziane doświadczenie w pracy w administracji Wynagrodzenie - 4666,00 brutto + wysługa lat Praca w godzinach 7:30 - 15:30
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe- 2 lata, mile widziane doświadczenie w pracy w administracji Wynagrodzenie - 4666,00 brutto + wysługa lat Praca w godzinach 7:30 - 15:30
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
47 843 12 32
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail