StPr/25/1594
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
5 042,47 PLN
+ ewentualny dodatek stażowy (max.20%) praca w godz. 7:00-15:00 Umowa o pracę na czas określony w korpusie Służby Cywilnej - 1 rok
Zakres obowiązków:
- zbieranie, gromadzenie oraz opracowywanie danych statystycznych przekazywanych na sprawozdaniach i innych materiałach statystycznych wpływających do Urzędu,
- przeprowadzanie kontroli formalnej, logicznej i rachunkowej zgromadzonych danych i wyjaśnianie potencjalnych błędów z jednostkami sprawozdawczymi,
- zbieranie, gromadzenie oraz opracowywanie danych statystycznych pozyskiwane poprzez wywiady bezpośrednie lub telefoniczne,
- udzielanie sprawozdawcom wsparcia i wyjaśnień organizacyjnych, technicznych i merytorycznych.
Miejsce pracy:
Mickiewicza 10/16, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
URZĄD STATYSTYCZNY W BYDGOSZCZY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - wykształcenie średnie, - znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej, - znajomość podstawowych przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych, - znajomość MS Word, MS Excel, - komunikatywność, - umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później - osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Inne wymagania:
- wykształcenie średnie, - znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej, - znajomość podstawowych przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych, - znajomość MS Word, MS Excel, - komunikatywność, - umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później - osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
532089849
Wymagane dokumenty:
DOKUMENTY OBLIGATORYJNE: - własnoręcznie podpisany list motywacyjny oraz życiorys/CV, - kopię dokumentu potwierdzającego poziom uzyskanego wykształcenia, - wymagane oświadczenia o posiadanym obywatelstwie, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - wymagane oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (DOTYCZY WYŁĄCZNIE kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.) DOKUMENTY DODATKOWE: - zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wymagana w przypadku gdy kandydat z własnej inicjatywy zamieści w dokumentach aplikacyjnych dane szczególnych kategorii - art. 9 RODO, np. dane o stanie zdrowia). z dopiskiem Rekrutacja 6/2025 prześlij do 14.10.2025 r. w jeden z następujących sposobów: - pocztą na adres: ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz (liczy się data stempla pocztowego), na adres e-mailowy: [email protected] (skany bądź zdjęcia podpisanych dokumentów), - za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP). SZCZEGÓLNE POTRZEBY Jeżeli chcesz zgłosić szczególne potrzeby dotyczące procesu rekrutacji, napisz lub zadzwoń: [email protected], tel. 532 457 538. WZORY POMOCNICZE Na stronie internetowej Urzędu: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-bydgoszczy/oferty-pracy/ zamieściliśmy pomocnicze wzory: - wzór wymaganych oświadczeń, - wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (patrz pkt IV KLAUZULII O PRZETWARZNIU DANYCH OSOBOWYCH), Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy w związku z prowadzonym naborem kandydatów na stanowisko statystyk w Wydziale Badań Ankietowych w zakresie danych osobowych szczególnych kategorii zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach (np. danych o stanie zdrowia, danych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne). Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zostałam/em poinformowana/y o przysługujących mi prawach, w tym prawie wycofania zgody na przetwarzanie moich danych osobowych w każdym czasie. DODATKOWE INFORMACJE Informacji na dodatkowe pytania dotyczące charakteru pracy na stanowisku statystyka w Wydziale Badań Ankietowych udzielają pracownicy Wydziału Kadr i Szkolenia: p. Monika Wilk tel. 532-457-538 p. Katarzyna Bartkowiak tel. 539-697-500. PROPONOWANE WYNAGRODZENIE MIESIĘCZNE: ok. 5042,47 zł + wysługa lat (do 20% wynagrodzenia zasadniczego) Oferta pracy jest prezentowana na stronach internetowych BIP Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy, stronie Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy http://bydgoszcz.stat.gov.pl/ oraz stronie Urzędu Pracy w Toruniu. Tym samym nie ponosimy odpowiedzialności za treść oferty eksponowanej na innych stronach i portalach internetowych. W związku z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, na stronie Urzędu Statystycznego (https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-bydgoszczy/sygnalisci/) zamieściliśmy Procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Statystycznym w Bydgoszczy. Zachęcamy do zapoznania się z Procedurą. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Kandydaci do pracy Poniżej przedstawiamy informacje o zasadach oraz prawach, które Pani/Panu przysługują w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.[1] I. Administrator Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, z siedzibą w Bydgoszczy (85-066) przy ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, zwany dalej Administratorem. II. Inspektor ochrony danych Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować poprzez: 1. pocztę tradycyjną adres: IOD Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz; 2. pocztę elektroniczną; adres e-mail: [email protected]. Do IOD proszę kierować tylko sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO. III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Cel przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: przeprowadzenie procesu rekrutacji.[2] Podstawa prawna: obowiązek prawny administratora.[3] Przekazane przez Pana/Panią inne dane w zakresie nieokreślonym w przepisach prawa będą przetwarzane na podstawie zgody, która może być odwołana w dowolnym czasie.[4] IV. Obowiązek podania danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.[5] Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, a ich przekazanie zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda ta może być wycofana w każdym czasie.[6] Podanie danych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i opiera się na Pani/Pana wyraźniej zgodzie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może być odwołana w dowolnym czasie. V. Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych Pani/Pana dane mogą być ujawnione podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane osobowe są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie obsługi technicznej systemów, w tym systemu poczty elektronicznej, sytemu kadrowo-płacowego. Dane osobowe w zakresie imion i nazwisk oraz miejsca (miejscowości) zamieszkania osób, które są zatrudniane w wyniku naborów na stanowiska w korpusie służby cywilnej zostaną podane do publicznej wiadomości.[7] VI. Okres przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji i następnie przez okres: 1. 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru - dotyczy naborów do korpusu służby cywilnej, 2. 1 miesiąca od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru dotyczy pozostałych naborów. VII. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji Podane przez Panią/Pana dane nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do podejmowania zautomatyzowanej decyzji. VIII. Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługuje Pani/Panu prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania ich kopii; 2. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych; 3. żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; 4. żądania usunięcia danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 17 RODO; 5. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 18 RODO; 6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. ________________________________________ [1] Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1, ze. zm.). [2] art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie wynikającym z art. 22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277, ze zm.), art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1917, ze zm.), art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1632, ze zm.). [3] art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku rekrutacji na stanowiska w korpusie służby cywilnej podstawą przetwarzania danych osobowych jest także art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 4 i 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409, ze zm.). W przypadku rekrutacji na stanowisko ankietera statystycznego dodatkowo podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1799). [4] art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. [5] w zakresie wynikającym z: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277, ze zm.), art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1917, ze zm.), oraz w przypadku rekrutacji na stanowiska w korpusie służby cywilnej: z art. 4 i 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409, ze zm.), w przypadku rekrutacji na stanowisko ankietera Statystycznego: z art. 28 ust. 4 ustawy z dnia29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1799). [6] art. 6 ust. 1 lit a RODO. [7] ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409, ze zm.). Inne informacje: - do składania dokumentów aplikacyjnych zapraszamy również osoby niepełnosprawne, - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%, PROSIMY O ODNIESIENIE SIĘ W APLIKACJI DO WSZYSTKICH WYMAGAŃ NIEZBĘDNYCH ZAWARTYCH W OGŁOSZENIU, CO TRAKTOWANE JEST NA RÓWNI Z OŚWIADCZENIEM O ICH SPEŁNIENIU, - List motywacyjny i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem (w przypadku składania aplikacji drogą elektroniczną należy załączyć skan podpisanych dokumentów), - rekrutacja przebiega w trzech etapach: weryfikacja formalna ofert, pisemny test wiedzy i sprawdzian umiejętności ,rozmowa kwalifikacyjna, - powiadamiani telefonicznie lub drogą elektroniczną będą tylko kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, - oferty kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe są do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, po tym terminie dokumenty podlegają zniszczeniu, zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, inny - dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel.: 532457538, 539697500, Termin: dokumenty należy wysłać do 14.10.2025