StPr/25/0105
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie spraw administracyjnych, kompletowanie i przygotowywanie dokumentów do rocznych rozliczeń i na zebrania wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji związanej z administrowanymi budynkami, przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, obsługa korespondencji TBS, udział w rocznych zebraniach wspólnot.
Miejsce pracy:
Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Wiktoria Nowakowska
Nr telefonu:
297453393
Wymagane dokumenty:
skierowanie