StPr/25/0775
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1) Zapoznanie się z podstawami pracy agenta ubezpieczeniowego, poznanie ofert ubezpieczeniowych dostępnych w firmie, zapoznanie się z przepisami prawa dotyczącymi rynku ubezpieczeń, udział w wewnętrznych szkoleniach i prezentacjach
2) Wspomaganie w obsłudze klienta, umawianie spotkań z klientami, wstępne analizowanie potrzeb ubezpieczeniowych klienta, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy ubezpieczenia,
3) Wsparcie w zakresie przygotowania ofert ubezpieczeniowych, pomoc w wypełnianiu formularzy i wniosków ubezpieczeniowych, wprowadzanie danych do systemu agenta, pomoc w przygotowaniu kalkulacji i symulacji składek,
4) Nauka obsługi systemów i narzędzi informatycznych, nauka obsługi systemów ubezpieczeniowych, zapoznanie się z procedurami raportowania i archiwizacji dokumentów,
5) Inne zadania wspomagające pracę biura, pomoc w bieżącej obsłudze administracyjnej, obsługa korespondencji i dokumentacji ubezpieczeniowej, archiwizacja dokumentów zgodnie z procedurami.
Miejsce pracy:
Załęże, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Emilia Sadowska
Nr telefonu:
586940935
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Skierowanie na staż