StPr/24/1211
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego. Prowadzenie teczek, akt i spisów spraw. Prowadzenie dziennika korespondencji. Prowadzenie rejestru pism wpływających do Wydziału. Pomoc w przygotowaniu spisów zdawczo-odbiorczych. Wykonywanie pozostałych prac pomocniczych. Staż algorytm w godz. 7.30-15.30.
Miejsce pracy:
Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa urządzeń biurowych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Aneta Turała
Nr telefonu:
242674685
Wymagane dokumenty:
skierowanie