StPr/25/1207
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
archiwizacja dokumentów ,
warościowanie dokumentacji na podstawie wykazu akt,
gromadzenie, przechowywanie, zabezpieczanie, ewidencjonowanie, brakowanie i
przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do przekazania,
wykonywanie ekspertyz archiwalnych,
digitalizacja dokumentacji archiwalnej,
obsługa kancelaryjno-biurowa urzędu,
obsługa programu EZD - elektroniczne zarządzanie dokumentacją
Miejsce pracy:
Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
- znajomość przepisów prawnych dot. archiwizacji, sprawność fizyczna szczególnie w zakresie sprawności rąk, odporność na kilkugodzinna parcę siedzącą, predyspozycje do pracy z dokumentami Oferta e skierowana do osób w wieku 30+
Inne wymagania:
znajomość przepisów prawnych dot. archiwizacji, sprawność fizyczna szczególnie w zakresie sprawności rąk, odporność na kilkugodzinna parcę siedzącą, predyspozycje do pracy z dokumentami Oferta e skierowana do osób w wieku 30+
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Pośrednik pracy
Nr telefonu:
59 846 09 56
Wymagane dokumenty:
skierowanie