StPr/teja/25/0682
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej pod nadzorem księgowego - przygotowanie i porządkowanie dokumentów księgowych, takich jak faktury, rachunki, wyciągi bankowe czy dowody kasowe;
Wprowadzanie danych do systemu księgowego- wprowadzanie danych finansowych do programu komputerowego Optima. Zapewnienie poprawności i terminowości księgowań;
Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i zestawień- wsparcie księgowego przy sporządzaniu deklaracji VAT, PIT oraz przy zestawieniach do ZUS i sprawozdaniach do GUS, dostarczając niezbędnych danych i analiz;
Weryfikacja i archiwizacja dokumentów księgowych - sprawdzanie poprawności formalnej i rachunkowej dokumentów oraz archiwizacja ich zgodnie z przepisami dotyczącymi przechowywania dokumentacji finansowej;
Współpraca z działem kadr i płac praz innymi działami firmy - pomoc w uzgadnianiu dokumentacji kosztowej. list płac , rozrachunków z kontrahentami oraz wewnętrznych zestawień finansowych;
Obsługa korespondencji związanej z działem księgowości - przygotowanie pism, zestawień, not księgowych oraz innych dokumentów niezbędnych w codziennej pracy działu księgowego.
Monitorowanie płatności i należności - pomoc w analizie rozrachunków z kontrahentami, sprawdzanie terminowości płatności oraz przypominanie o zaległościach.
Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia lub długotrwale zarejestrowanych lub niepełnosprawnych
Miejsce pracy:
Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- minimum wykształcenie średnie preferowane: ekonomiczne, administracyjne, rachunkowość; mile widziane osoby w trakcie lub po studiach wyższych na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonoia, zarządzanie; Podstawowa znajomość zasad rachunkowości i finansów; Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel - poziom co najmniej podstawowy); Podstawowa znajomość programów księgowych będzie dodatkowym atutem; Znajomość podstawowych dokumentów księgowych ( faktury, rachunki, dowody księgowe); Umiejętność posługiwania się kalkulatorem, komputerem, drukarką i innym sprzętem biurowym; Gotowość do nauki, zaangażowanie i sumienność; Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej - praktyki wolontariat związany z księgowością lub administracją.
Inne wymagania:
minimum wykształcenie średnie preferowane: ekonomiczne, administracyjne, rachunkowość; mile widziane osoby w trakcie lub po studiach wyższych na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonoia, zarządzanie; Podstawowa znajomość zasad rachunkowości i finansów; Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel - poziom co najmniej podstawowy); Podstawowa znajomość programów księgowych będzie dodatkowym atutem; Znajomość podstawowych dokumentów księgowych ( faktury, rachunki, dowody księgowe); Umiejętność posługiwania się kalkulatorem, komputerem, drukarką i innym sprzętem biurowym; Gotowość do nauki, zaangażowanie i sumienność; Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej - praktyki wolontariat związany z księgowością lub administracją.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Wioleta Hadło
Nr telefonu:
33 842 49 07 wew. 2110
Wymagane dokumenty:
skierowanie-kontakt osobisty