[Staż] ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

[Staż] ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Nie dotyczy
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 2 755,10 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/teja/25/0682

Rodzaj umowy:
Nie dotyczy

Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN

Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej pod nadzorem księgowego - przygotowanie i porządkowanie dokumentów księgowych, takich jak faktury, rachunki, wyciągi bankowe czy dowody kasowe;
Wprowadzanie danych do systemu księgowego- wprowadzanie danych finansowych do programu komputerowego Optima. Zapewnienie poprawności i terminowości księgowań;
Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i zestawień- wsparcie księgowego przy sporządzaniu deklaracji VAT, PIT oraz przy zestawieniach do ZUS i sprawozdaniach do GUS, dostarczając niezbędnych danych i analiz;
Weryfikacja i archiwizacja dokumentów księgowych - sprawdzanie poprawności formalnej i rachunkowej dokumentów oraz archiwizacja ich zgodnie z przepisami dotyczącymi przechowywania dokumentacji finansowej;
Współpraca z działem kadr i płac praz innymi działami firmy - pomoc w uzgadnianiu dokumentacji kosztowej. list płac , rozrachunków z kontrahentami oraz wewnętrznych zestawień finansowych;
Obsługa korespondencji związanej z działem księgowości - przygotowanie pism, zestawień, not księgowych oraz innych dokumentów niezbędnych w codziennej pracy działu księgowego.
Monitorowanie płatności i należności - pomoc w analizie rozrachunków z kontrahentami, sprawdzanie terminowości płatności oraz przypominanie o zaległościach.
Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia lub długotrwale zarejestrowanych lub niepełnosprawnych

Miejsce pracy:
Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • minimum wykształcenie średnie preferowane: ekonomiczne, administracyjne, rachunkowość; mile widziane osoby w trakcie lub po studiach wyższych na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonoia, zarządzanie; Podstawowa znajomość zasad rachunkowości i finansów; Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel - poziom co najmniej podstawowy); Podstawowa znajomość programów księgowych będzie dodatkowym atutem; Znajomość podstawowych dokumentów księgowych ( faktury, rachunki, dowody księgowe); Umiejętność posługiwania się kalkulatorem, komputerem, drukarką i innym sprzętem biurowym; Gotowość do nauki, zaangażowanie i sumienność; Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej - praktyki wolontariat związany z księgowością lub administracją.


Inne wymagania:
minimum wykształcenie średnie preferowane: ekonomiczne, administracyjne, rachunkowość; mile widziane osoby w trakcie lub po studiach wyższych na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonoia, zarządzanie; Podstawowa znajomość zasad rachunkowości i finansów; Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel - poziom co najmniej podstawowy); Podstawowa znajomość programów księgowych będzie dodatkowym atutem; Znajomość podstawowych dokumentów księgowych ( faktury, rachunki, dowody księgowe); Umiejętność posługiwania się kalkulatorem, komputerem, drukarką i innym sprzętem biurowym; Gotowość do nauki, zaangażowanie i sumienność; Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej - praktyki wolontariat związany z księgowością lub administracją.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Wioleta Hadło

Nr telefonu:
33 842 49 07 wew. 2110

Wymagane dokumenty:
skierowanie-kontakt osobisty
Dodano: 23.07.2025, 13:09
ID ogłoszenia: 263079
Udostępnij:
Dodano: 23.07.2025, 13:09
ID ogłoszenia: 263079

Zobacz inne oferty

1 750 €netto
Nowe
Dolce Vita
Regensburg
1 750 €netto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry