StPr/25/0825
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; pomoc w w sprawdzaniu zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianiu sald; pomoc przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; sporządzanie wewnętrznych analiz, statystyk zestawień finansowych ; sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe; przygotowywanie korespondecji z urzędami, bankami; pomoc w innych bieżących pracach księgowych; archiwizacja dokumentów księgowych
Miejsce pracy:
Biecz, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera MS Ofice
- wykształcenie wyższe; odporność na stres; komunikatywność; dokładność; kreatywność
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe; odporność na stres; komunikatywność; dokładność; kreatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Grzegorz Lichoń
Nr telefonu:
18 353 63 07
Wymagane dokumenty:
skierowanie + CV