StPr/25/0426
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
- wsparcie pracowników w zakresie prowadzenia bieżących spraw;
- realizacja bieżących zadań administracyjnych;
- sporządzanie umów, pism i dokumentów biurowych;
- udział w realizacji projektów wewnętrznych i zewnętrznych;
- poznanie głównych kanałów rekrutacji i zasad ich doboru;
- przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych w zależności od kanału komunikacji;
- przeprowadzanie procesu rekrutacji;
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia pracownika;
- przygotowywanie dokumentów legalizacji zatrudnienia w przypadku cudzoziemców;
- zatrudnianie pracowników w oparciu o różne rodzaje umów - umowy cywilno-prawne, umowy o pracę;
- zapoznanie z zasadami i sposobem prowadzenia akt osobowych oraz innej dokumentacji kadrowej wynikające z przepisów prawa;
- zapoznanie z zasadami i sposobem naliczania wynagrodzeń dla osób zatrudnionych w oparciu o różne rodzaje umów - umowy cywilno-prawne oraz umowy o pracę;
- zapoznanie z naliczaniem zasiłków wynikające z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
- zapoznanie ze sprawozdawczością wynikającą z pracy w dziale kadr i płac;
- archiwizowanie i sposób przechowywania dokumentacji kadrowo-płacowej
Miejsce pracy:
Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera, umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów i informacji
Inne wymagania:
obsługa komputera, umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów i informacji
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Klaudia Korpal
Nr telefonu:
566580207
Wymagane dokumenty:
CV