StPr/25/0390
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa dokumentów w biurze podróży oraz sprzętów, obsługa systemów rezerwacji i przugotowanie ofert, komunikacja z klientami, współpraca z zespołem, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00.
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera
- wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość geografii świata, znajomość w stopniu komunikatywnym języka angielskiego, dyspozycyjność.
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość geografii świata, znajomość w stopniu komunikatywnym języka angielskiego, dyspozycyjność.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marta Chmielewska
Nr telefonu:
322978733
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie