StPr/25/0090
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Porządkowanie akt i ich archiwizacja, analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia spraw, kontakt z klientami, sądami oraz organami administracji publicznej, odbiór i nadawanie poczty, nadzór nad obiegiem dokumentów, prowadzenie kalendarza, sporządzanie pism w postępowaniu przedsądowym, pojednawczym, sądowym oraz innych dokumentów związanych z działalnością Kancelarii, analiza i przygotowywanie umów, obsługa Portalu Informacyjnego Sądów Powszechnych.
Miejsce pracy:
Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
- Znajomość pakietu MS OFFICE
- Znajomość prawa cywilnego, procedury cywilnej i prawa rodzinnego.
Inne wymagania:
Znajomość prawa cywilnego, procedury cywilnej i prawa rodzinnego.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Beata Nizioł-Bąk
Nr telefonu:
757326601 w. 127
Wymagane dokumenty:
Skierowanie