StPr/25/0192
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie biura zarządcy, praktyczne wykorzystanie ustawy o własności lokali, obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych, techniczna i ekonomiczna obsługa nieruchomości, roznoszenie zawiadomień na budynki, udział w inspekcjach zleconych prac na budynkach, segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji biurowej, praca w godzinach 8.00-16.00
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- umiejętność pracy w zespole , Obsługa komputera
- wykształcenie średnie, umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego, obsługi klienta, komunikatywność, kultura osobista
Inne wymagania:
wykształcenie średnie, umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego, obsługi klienta, komunikatywność, kultura osobista
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Krawczyk
Nr telefonu:
322978746
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie