StPr/24/2183
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z przepisami z zakresu BHP i p.poz.
2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy ZUS.
3. Udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących warunków
nabywania uprawnień, przyznawania i wypłaty świadczeń z ubezpieczenia
emerytalnego, rentowych, wypadkowego oraz świadczeń zleconych do wypłaty
Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych.
4. Udzielanie informacji o zasadach ustalania oraz ponownego przeliczania kapitału
początkowego.
5. Przygotowanie zaświadczeń z zakresu świadczeń emerytalno-rentowych dla
klientów.
6. Przyjmowanie i wstępna weryfikacja wniosków i dokumentów w sprawach
dotyczących świadczeń emerytalno-rentowych
7. Rejestracja przyjętej korespondencji i przekazywanie do właściwej komórki
organizacyjnej.
8. Rejestracja i przekazywanie dokumentacji do akt świadczeniobiorców.
9. Wydawanie klientom druków, ulotek i formularzy.
10. Pomoc klientom w wysyłaniu wniosków w sprawie świadczeń rodzinnych oraz
świadczenia wspierającego przy stanowisku komputerowym z internetem.
11. Przekazywanie dokumentacji do Archiwum Zakładowego.
12. Dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane
osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przed
niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym
ujawnieniem lub pozyskaniem.
13. Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, informacji
niejawnych oraz tajemnic prawnie chronionych, aktów wewnętrznych ZUS i innych
regulacji obowiązujących w tym zakresie.
14. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w ww.
punktach programu stażu.
Staż w Wydziale Obsługi Klientów i Korespondencji Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Saczu w godz. 7.00-15.00
Miejsce pracy:
Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa komputera - Ms Office
- umiejętność komunikacji interpersonalnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, predyspozycje do pracy z klientem
Inne wymagania:
umiejętność komunikacji interpersonalnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, predyspozycje do pracy z klientem
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Grażyna PAWŁOWSKA
Nr telefonu:
184400808
Wymagane dokumenty:
CV