StPr/25/0352
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przeprowadzanie analizy potrzeb klienta;
2. Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych w oparciu o potrzeby klienta;
3. Rejestracja wypowiedzeń ubezpieczeń obowiązkowych;
4. Modyfikacja zawartych umów ubezpieczeniowych przygotowywanie aneksów;
5. Poszukiwanie potencjalnych klientów;
6. Prowadzenie baz danych osobowych klientów;
7. Przetwarzanie danych osobowych w oparciu o wytyczne RODO;
8. Praca na dedykowanych systemach CRM tj. "Agent21", "Asystent Agenta Ubezpieczeniowego".
Miejsce pracy:
Garcz, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- [Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na danym stanowisku] : chęć pracy, wysoka kultura osobista [Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : komunikatywność, samodzielność, sumienność
Inne wymagania:
[Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na danym stanowisku] : chęć pracy, wysoka kultura osobista [Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : komunikatywność, samodzielność, sumienność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Joanna Nader
Nr telefonu:
586940936
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie na staż