StPr/25/0982
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
doradca klienta ustala i analizuje potrzeby oraz oczekiwania klienta a nastepnie na podstawie analizy dostępnych możliwości i rozwiązań prezentuje klientowi wybrane propozycje produktów, uslug i doradza mu jaką opcję wybrać.Analizownaie potrzeb klienta, wyszukiwanie dostępnych alternatyw, prezentowanie przygotowanej oferty , doradzanie klientowi, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami bhp, ochrony środowiska.
Miejsce pracy:
Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Banaś
Nr telefonu:
177880096
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oferta stażu w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Plus pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu mieleckiego (II)", w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy zgodnie ze Specyficznymi Kryteriami Dostępu dla Działania FEPK.07.01 co najmniej 80% uczestników projektu będą stanowiły osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu, jako bezrobotne należące do grup znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy tj.: -osoby młode, do 30 roku życia (do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin), -osoby starsze, powyżej 55 roku życia, -osoby długotrwale bezrobotne, -kobiety, -osoby z niepełnosprawnościami, -osoby o niskich kwalifikacjach. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu do doradcy klienta w celu otrzymania skierowania.