StPr/25/0343
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
szkolenie BHP,ppoż,szkolenie stanowiskowe,pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży,prowadzenie prezentacji produktów głównie przez telefon,wsparcie klientów w procesie zakupowym i po sprzedaży,wsparcie merytoryczne klienta i rozwiązywanie problemów,negocjacja warunków i przygotowywanie ofert,przygotowywanie zestawień,raportowanie,uczestnictwo w opracowaniu kampanii reklamowych.
Praca w siedzibie firmy oraz wyjazdy w teren w związku z umówionymi spotkaniami z klientami.
Miejsce pracy:
Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- dobra dykcja,komunikatywność
Inne wymagania:
dobra dykcja,komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Maria Hajduk
Nr telefonu:
327295941 w. 14
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
wymagane skierowanie z pup