StPr/25/0259
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa sekretariatu. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie i ewidencjonowanie spraw z zakresu nadzoru budowlanego oraz współdziałanie z organami administracji architektoniczno-budowlanej. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie sprawozdań. Obsługa korespondencji urzędowej. Redagowanie krótkich pism. Sprawowanie zadzoru nad dokumentacją urzędową. Porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji urzędowej. Przyjmowanie i obsługa interesantów. Udzielanie informacji interesantom (telefonicznie, e-mailowo). Uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych. Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.
Miejsce pracy:
Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe 4-letnie, średnie branżowe, średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera (MS Office)
- obsługa komputera WORD, EXEL
Inne wymagania:
obsługa komputera WORD, EXEL
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Teresa Sproska
Nr telefonu:
957770012
Wymagane dokumenty:
skierowanie