StPr/25/0292
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, m.in.:
- obsługa urządzeń biurowych,
- sporządzanie i wysyłanie korespondencji,
- archiwizacja dokumentów,
- świadczenie pomocy w bieżącej pracy oddziału.
Miejsce pracy:
Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
- Wymagania: wykształcenie min. średnie (egzamin maturalny), biegła obsługa komputera, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, punktualność, odporność na stres, zdolność analitycznego myślenia. Praca w Tarnowie, od pon.- pt., w godz. 08:00-16:00.
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie min. średnie (egzamin maturalny), biegła obsługa komputera, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, punktualność, odporność na stres, zdolność analitycznego myślenia. Praca w Tarnowie, od pon.- pt., w godz. 08:00-16:00.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Pośrednicy pracy
Nr telefonu:
14 688 23 57, 14 688 23 58, 14 688 23 55
Wymagane dokumenty:
skierowanie, CV