StPr/25/0191
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami i pracownikami firmy, pomoc w organizowaniu spotkań, skanowanie dokumentów, obsługa kancelaryjna firmy, przyjmowanie korespondencji, rejestrowanie i rodzielanie na poszczególne działy, wprowadzanie faktur/not księgowych/polis ubezpieczeniowych do obiegu dokumentacji elektronicznej firmy, redagowanie pism, wysyłka korespondencji, sporządzanie zestawień tabelarycznych, segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji biurowej, praca w godzinach 8.00-16.00 lub 7.00-15.00
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy
- wykształcenie minimum średnie, umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego, obsługi klienta, komunikatywność
Inne wymagania:
wykształcenie minimum średnie, umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego, obsługi klienta, komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Krawczyk
Nr telefonu:
322978746
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie