StPr/25/0175
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
- archiwizacja dokumentów zgodnie z przewidzianymi procedurami;
- porządzanie pism;
- rozliczanie delegacji służbowych;
- wykonywanie czynności kancelaryjnych;
- prace administracyjno-biurowe;
- obsługa urządzeń biurowych.
Miejsce pracy:
Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - umiejętnoć obsługi urządzeń biurowych; - podstawowe umiejętności pracy biurowej, pracy z dokumentami; - wysoka kultura osobista, komunikatywność, cierpliwość, sumienność, rzetelność, chęć do działania. Predyspozycje psychofizyczne i zdowotne: - brak dysfunkcji ruchowych z uwagi na konieczność poruszania się po urzędzie między piętrami (brak windy).
Inne wymagania:
- umiejętnoć obsługi urządzeń biurowych; - podstawowe umiejętności pracy biurowej, pracy z dokumentami; - wysoka kultura osobista, komunikatywność, cierpliwość, sumienność, rzetelność, chęć do działania. Predyspozycje psychofizyczne i zdowotne: - brak dysfunkcji ruchowych z uwagi na konieczność poruszania się po urzędzie między piętrami (brak windy).
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Joanna Bocian
Nr telefonu:
913123289
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV