StPr/25/0265
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
- wysyłanie korespondencji,
- wykonywanie kserokopii dokumentów,
- przygotowywanie akt w celu przekazania ich do archiwum,
- sprządzanie zamówień o wydanie wypisów i wyrysó z ewidencji gruntów,
- przygotowywanie wniosów o odpisy z ksiąg wieczystych,
- przygotowywanie projektó pism do postępowań,
- sporządzanie zestawień,
- pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, w prowadzeniu spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości, wynajmu lub użyczenia, w ustanawianiu i wygaszaniu trwałego zarządu.
Miejsce pracy:
Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, podstawowe umiejętności pracy biurowej, - umiejętność pracy z dokumentami.
Inne wymagania:
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, podstawowe umiejętności pracy biurowej, - umiejętność pracy z dokumentami.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Piotrowska
Nr telefonu:
913123291
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV