StPr/25/0923
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie korespondencji - kopertowej przez wydziały merytoryczne - do wysyłki
2. Segregacja korespondencji przed wysyłką na przesyłki do doręczenia przez Urząd Pocztowy oraz przez gońców
3. Rozliczanie gońców z doręczonych przesyłek na terenie gminy Libiąż
4. Wydawanie listów awizowanych przez gońców adresatom z terenu gminy Libiąż
5. Obsługa centrali telefonicznej urzędu
6. Skanowanie wpływającej korespondencji papierowej do elektronicznego obiegu dokumentów
7. Przesyłanie zeskanowanej korespondencji elektronicznym obiegiem do Sekretarza Miasta
8. Pomoc w wydziale w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum zakładowgo
9. Pomoc w przejmowaniu uporządkowanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych komórek organizacyjnych
10. Pomoc w ewidencjonowaniu pozostałych środków trwałych i wyposażenia Urzędu, w tym bieżąca aktualizacja spisów inwentarzowych
Miejsce pracy:
Libiąż, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- kultura osobista, komunikatywność
Inne wymagania:
kultura osobista, komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Kunert-Grudzień
Nr telefonu:
327533862
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie z PUP

Zaloguj się przez Facebook