StPr/25/2349
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z podstawowymi aktami prawnymi m. in z: statutem instytucji, regulaminem organizacyjnym, szczególnie z wydziałowym, rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, regulaminem pracy instytucji ze szczególnym uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż, zasadami bezpieczeństwa informacji ze szczególnym uwzględnieniem zakresu ochrony danych osobowych. Kodeksem postępowania etycznego. Zintegrowanym Systemem Zarządzania Instytucji.
2. Pomoc administracyjna przy: prowadzeniu wszystkich spraw z zakresu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, (porządkowanie zwrotek, przygotowywanie wysyłki, przeglądanie rejestrów dla ustalenia stron, sprawdzanie terenów osuwiskowych itp.).Prowadzenie spraw o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Prowadzenie sprawozdawczości dla GUS, Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz na potrzeby Zintegrowanego Systemu Zarządzania.. Przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego.
3. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Miejsce pracy:
Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania: wykształcenie średnie/wyższe. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godz.: 07.00-15
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie średnie/wyższe. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godz.: 07.00-15
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca ds zatrudnienia
Nr telefonu:
14 688 23 57, 14 688 23 58
Wymagane dokumenty:
skierowanie