StPr/25/0469
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie z przepisami bhp i ppoż, Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych. Zapoznanie z zasadami funkcjonowania pracy w Wydziale GGN. Zapoznanie z zasadami funkcjonowania pracy w Referacie Gospodarki Nieruchomościami. Zapoznanie z ustawą o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych. Udział w realizacji zadań Referatu Gospodarki Nieruchomościami. Udział w rejestrowaniu spraw w Dzienniku korespondenyjnym. Udział w prowadzeniu teczek akt i spisów spraw zgodnie z jednolitym wykazem akt. Pisanie pism na komputerze, obsługa kserokopiarki i skanera. Przygotowywanie akt do archiwizacji. Wykonywanie pozostałych prac pomocniczych. Godz. 7.30-15.30. Alg.
Miejsce pracy:
Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- obsługa urządzeń biurowych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Aneta Turała
Nr telefonu:
242674685
Wymagane dokumenty:
skierowanie