StPr/24/1146
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie z przepisami Kodeksy Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych. Zapoznanie z zasadami funkcjonowania i pracy w Wydziale GGN. Zapoznanie z ustawą o gospodarce nieruchomościami i ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych. Udział w realizacji zadań Referatu Gospodarki Nieruchomościami. Zapoznanie z Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy Starostwa. Udział w rejestrowaniu spraw w dzienniku korespondencyjnym. Udział w prowadzeniu teczek akt i spisów spraw zgodnie z jednolitym wykazem akt. Pisanie pism na komputerze, obsługa kserokopiarki, skanera. Przygotowywanie akt Referatu do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi zasadami. Wykonywanie pozostałych prac pomocniczych. Godz. 7.30-15.30. Alg.
Miejsce pracy:
Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, średnie zawodowe, administracyjne, średnie zawodowe, kierunek: geodezja
- obsługa urządzeń biurowych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Aneta Turała
Nr telefonu:
242674685
Wymagane dokumenty:
skierowanie