Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
1. Pomoc w obsłudze bieżących spraw administracyjnych w pionie administracji
2. Organizowanie spotkań, w tym spotkań z Zarządem
3. Organizowanie spraw związanych z przyjazdem Zarządu
4. Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w spółce
5. Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, w tym kurierskiej
6. Współpraca przy obsłudze floty
7. Pomoc w pracach administracyjnych z zakresu BHP oraz ochrony środowiska
8. Bieżące monitorowanie stanu technicznego biura oraz urządzeń podlegających pod dział administracji i niezwłoczne zgłaszanie wszystkich usterek w zależności od zdiagnozowanego problemu pracownikowi gospodarczemu lub Kierownikowi Biura Zarządu i Administracji
9. Rejestracja dokumentacji w rejestrach spółki
10. Obsługa centrali telefonicznej, tj. odbieranie i przełączanie rozmów
11. Współpraca z Kierownikiem Biura Zarządu i Administracji, w zakresie zarządzania wyposażeniem służbowym pracowników
Miejsce pracy:
Libiąż, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: administracja lub bhp
- Prawo jazdy kat. B, OBSŁUGA KOMPUTERA, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- wysoka kultura osobista, komunikatywność
Inne wymagania:
wysoka kultura osobista, komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Kunert-Grudzień
Nr telefonu:
327533862
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie z PUP Chrzanów