StPr/25/0570
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
- wsparcie klientów na pierwszej linii wsparcia technicznego
- konfiguracja i serwis sprzetu oraz systemów operacyjnych i oprogramowania
- bezpośrednie wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników systemó IT (na iejscu oraz zdalnie)
- prowadzenie ewidencji sprzetu i oprogramowania
- bieżąca realizacja zgłoszeń Użytkowników przy wykorzystaniu mechanizmu zgłoszeń i usterek Helpdesk
Miejsce pracy:
Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, informatyczne
- efektywna współpraca w zespole, Komunikacja interpersonalna
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Blanka Kułakowska-Motylska
Nr telefonu:
586204954 w. 314
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
.