StPr/25/0193
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z przepisami BHP
2. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i polityką rachunkowości
3. Zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych np. kserokopiarka, fax, skaner
4. Zapoznanie się z pracą w programie finansowym
5. Uzupełnianie numerów ewidencji ksiegowej na dokumentach księgowych
6. Uzupełnianie spisu spraw dot. odpłatności rodziców biologicznych
7. Archiwizacja dokumentacji finansowo-księgowej
8. Współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR
9. Inne czynności zlecone przez bezpośredniego przełożonego oraz przez Dyrektora PCPR
Miejsce pracy:
Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- umiejętność obsługi komputera , znajomość pakietu MS OFFICE
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Niczypor
Nr telefonu:
586776307
Wymagane dokumenty:
CV