StPr/25/0279
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
-wydawanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń w obszarze ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" oraz innych wniosków i dokumentów wynikających z zadań realizowanych przez Ośrodek,
-przyjmowanie wniosków i dokumentów w zakresie ustalenia prawa do świadczeń wskazanych w pkt. 1 oraz innych wniosków i dokumentów wynikających z zadań realizowanych przez Ośrodek,
-udzielanie interesantom niezbędnych informacji w zakresie realizowanych zadań,
-prace związane z wysyłką, segregacją i rejestracją korespondencji,
-współpraca z Urzędem Pocztowym w Chodzieży w zakresie przyjmowania i wysyłania korespondencji,
-obsługa biura Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora,
-obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych,
-rzetelne prowadzenie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami,
-pomoc w przygotowywaniu pism urzędowych oraz innej korespondencji na potrzeby Ośrodka,
-współpraca z pozostałymi Działami w zakresie realizacji ich zadań.
Miejsce pracy:
Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, średnie branżowe, średnie ogólnokształcące
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
Inne wymagania:
umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Paulina Karamucka
Nr telefonu:
673426-835
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP