StPr/25/1467
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, archiwizacja dokumentów, wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych, obsługa programów oraz urządzeń biurowych, opracowywanie instrukcji kancelaryjnych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, organizowanie pracy biura/ sekretariatu, wykonywanie czynności kancelaryjnych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, udzielanie informacji telefonicznych.
Miejsce pracy:
Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych, obsługa programów biurowych , obsługa komputera , doświadczenie w archiwizacji dokumentów
- dobór gw 3 mc 1/2 FP
Inne wymagania:
dobór gw 3 mc 1/2 FP
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Starszy doradca ds zatrudnienia
Nr telefonu:
825627675,91,88,87,76,98
Wymagane dokumenty:
skierowanie