StPr/25/0220
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminami organizacyjnymi pracy.
2. Obsługa interesantów Urzędu Miejskiego w Torzymiu.
3. Przyjmowanie wniosków.
Sporządzanie pism i decyzji urzędowych.
4.Sporządzanie pism i decyzji urzędowych.
5. Obsługa urządzen biurowych.
6. Rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 7. Podział korespondencji przychodzącej na odpowiednie stanowiska. 8. Przygotowanie dokumentacji do archiwum. 9. Pomoc w bieżących zadaniach pracowników referatu.
Miejsce pracy:
Torzym, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie branżowe, wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe
- praca przy komputerze
Inne wymagania:
praca przy komputerze
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Teresa Sproska
Nr telefonu:
957770012
Wymagane dokumenty:
skierowanie