StPr/25/0682
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1.Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy.
2. Zapoznanie stażystki z strukturą organizacyjną urzędu, w tym:
1)z zadaniami i kompetencjami kierownictwa Urzędu,
2)z zadaniami i kompetencjami na wszystkich stanowiskach pracy Urzędu.
3. Wsparcie w sprawach związanych z korespondencją:
- obsługa korespondencji (wpływającej i wysyłanej): rejestracja, segregacja korespondencji.
4. Przygotowywanie dokumentów, pisanie pism, tworzenie rejestrów, ewidencji.
5. Sporządzanie sprawozdań, raportów, analiz: pomoc przy gromadzeniu danych, tworzeniu dokumentów.
6. Porządkowanie i archiwizacja dokumentów.
7. Obsługa interesanta: udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich komórek.
8. Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka).
Miejsce pracy:
Żukowice, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego uczenia się, pracowitość i zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność, rzetelność, odporność stres, obsługa komputera, wysoka kultura osobista, kreatywność, otwartość oraz dobra organizacja pracy
Inne wymagania:
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego uczenia się, pracowitość i zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność, rzetelność, odporność stres, obsługa komputera, wysoka kultura osobista, kreatywność, otwartość oraz dobra organizacja pracy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marta Łuc
Nr telefonu:
767275519
E-mail:
[email protected]

Zaloguj się przez Facebook