StPr/25/0862
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rejestrów i ewidencji. Pomoc administracyjna, obsługa urządzeń biurowych. Segregacja dokumentacji (ocena, sortowanie, kategoryzacja, organizacja, przechowywanie). Wsparcie zespołu w bieżących projektach. Przygotowywanie danych kosztorysowych. Dostarczanie korespondencji do jednostek na terenie miasta.
Miejsce pracy:
Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Smolarek
Nr telefonu:
243671844
Wymagane dokumenty:
skierowanie

Zaloguj się przez Facebook