StPr/24/1830
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP
2. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym oraz regulaminem pracy
3. Zapoznanie się z wewnętrznymi zarządzeniami i obowiązującymi w zespole procedurami oraz przepisami
4. Zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych: kserokopiarka, faks, drukarka, skaner
5. Zapoznanie się z funkcjonowaniem programu komputerowego POMOST - krótkie szkolenie w zakresie sporządzania projektów decyzji administracyjnych przyznających środki finansowe, świadczenia i dodatki, o których mowa w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
6. Współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR
7. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków od rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka i rodzin pomocowych w sprawie przyznania świadczeń pieniężnych
8. Prowadzenie dokumentacji w sprawie przyznania świadczeń pieniężnych dla rodzin zastępczych, prowadzących RDD i rodzin pomocowych
9. Prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie dofinansowań i świadczeń pieniężnych dla rodzin zastępczych, prowadzących RDD oraz rodzin pomocowych
10. Przygotowywanie pism i korespondencji
11. Przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji powstałej w Zespole ds. Świadczeń
Miejsce pracy:
Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- umiejętność obsługi komputera , znajomość pakietu MS OFFICE
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Niczypor
Nr telefonu:
586776307
Wymagane dokumenty:
CV