StPr/25/0367
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, wydawanie druków, przyjmowanie wniosków, segregowanie dokumentacji, archiwizowanie dokumentów, wysyłanie korespondencji, redagowanie pism, przygotowywanie korespondencji z instytucjami.
Miejsce pracy:
Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła znajomość obsługi komputera, obsługa urządzeń biurowych
- - umiejętność redagowania pism, dokumentów - organizacja pracy własnej
Inne wymagania:
- umiejętność redagowania pism, dokumentów - organizacja pracy własnej
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Niczypor
Nr telefonu:
586776307
Wymagane dokumenty:
CV