StPr/25/1079
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie wniosków.
2. Powiadamianie petentów o terminach posiedzeń komisji lekarskiej.
3. Przygotowywanie dokumentów na komisje lekarskie.
4. Archiwizacja dokumentów.
5. Przygotowywanie dokumentacji do wysyłki oraz rejestru pism wysłanych.
6. Obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych (w tym fax, telefon).
7. Praca na komputerze.
Miejsce pracy:
Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomośc obsługi komputera, komunikatywność, brak przeciwwskazań zdrowotnych, osoba posiadająca predyspozycje do pracy biurowej. Praca w Tarnowie od pon. - pt., w godz. 07:00-15:00.
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomośc obsługi komputera, komunikatywność, brak przeciwwskazań zdrowotnych, osoba posiadająca predyspozycje do pracy biurowej. Praca w Tarnowie od pon. - pt., w godz. 07:00-15:00.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Pośrednicy pracy
Nr telefonu:
14 688 23 57, 14 688 23 58, 14 688 23 55
Wymagane dokumenty:
skierowanie