StPr/25/2327
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
- zapoznanie się z przepisami dotyczącymi administracji oraz nabycie umiejętności poruszania się w ustawach i rozporządzaniach,
- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem administracji samorządowej,
- zapoznanie się z przepisami dotyczącymi dróg publicznych oraz zarządzania na tych drogach,
- pomoc w prowadzeniu spraw związanych z utrzymaniem letnim i zimowym dróg
- pomoc w prowadzeniu spraw związanych z remontami bieżącymi dróg,
- Pomoc w prowadzeniu prac związanych z administrowaniem, utrzymaniem, konserwacją oraz modernizacja miejskiej sieci kanalizacji opadowej zlokalizowanej w pasach drogowych,
- pomoc w prowadzeniu spraw administracyjnych, dotyczących bieżącego utrzymania oświetlenia ulicznego,
- pomoc w archiwizacji dokumentów,
- pomoc w przygotowaniu odpowiedzi w zakresie bieżącego utrzymania i eksploatacji pasa drogowego.
Miejsce pracy:
Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Staż będzie realizowany w ramach Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi finansowanego ze środków rezerwy Funduszu Pracy będącej w dyspozycji Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Wymagania: wykształceniemin średnie, preferowane wykształcenie wyższe. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godz.: od 07.30-15.30
Inne wymagania:
Staż będzie realizowany w ramach Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi finansowanego ze środków rezerwy Funduszu Pracy będącej w dyspozycji Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Wymagania: wykształceniemin średnie, preferowane wykształcenie wyższe. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godz.: od 07.30-15.30
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca ds zatrudnienia
Nr telefonu:
14 688 23 57, 14 688 23 58
Wymagane dokumenty:
skierowanie