StPr/25/0579
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Staż dla osób bezrobotnych
- Obsługa kancelaryjna - rejestracja pism w EZD, wysyłanie korespondencji, obsługa telefoniczna;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Archiwizacja dokumentacji;
- Współdziałanie ze stanowiskiem pracy: ds. wymiaru podatków i innych opłat lokalnych, ds. księgowości, ds. gospodarki odpadami, ds. planowania przestrzennego poprzez wprowadzenie danych do programów oraz archiwizację dokumentów na stanowiskach;
- Prowadzenie terminarza spotkań Burmistrza;
- Organizacja i obsluga spotkań Burmistrza;
- Prowadzenie rejestru Zarządzeń Burmistrza i przekazywanie na odpowiednie stanowiska;
- Przygotowywanie i opracowywanie materiałów informacyjnych na potrzeby Burmistrza;
- Prowadzenie strony www urzędu, Biuletynu Informacji Publicznej oraz portalu społecznościowego gminy (Facebook);
- Obsługa poczty elektronicznej gminy i platformy e-PUAP;
- Nanoszenie dekretacji pism dokonanej przez Burmistrza w systemie EZD;
- Prowadzenie spraw związanych z promocją gminy;
- Współpraca z jednostkami samorządowymi, instytucjami, organizacjami pozarządowymi i mediami;
- Uzgadnianie i zamawianie materiałów promujących gminę.
Miejsce pracy:
Osieck, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie branżowe, kierunek: technik administracji, średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: technik administracji, średnie zawodowe, kierunek: technik administracji
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Specjalista ds zatrudnienia
Nr telefonu:
227793714
Wymagane dokumenty:
Skierowanie poprzedzone kontaktem telefonicznym

Zaloguj się przez Facebook