StPr/25/0085
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Szkolenie BHP i p.poż.;
2. Przyjmowanie korespondencji skąłdanej bezpośrednio przez klientów w siedzibie Starostwa oraz drogą pocztową, faksową i elektroniczną;
3. Wydawanie formularzy i druków stosowanych oraz udzielanie instrukcji w celu ich prawidłowego wypełnienia;
4. Wysyłanie korespondencji;
5. Rejestracja i wprowadzanie przyjętych dokumentów do elektronicznego obiegu dokumentów funkcjonujacego w starostwie;
6. Udzielanie informacji z zakresu zadań starostwa oraz wymaganych dokumentach i olatach niezbędnych do załatwienia indywidualnych spraw;
7. Rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych wydziałów;
8. Przyjmowanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej i elektronicznej skrzynki podawczej;
9. Wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych oraz informacyjno-usługowych mających na celu prawidłowa obsługę klientów korzystających z usług starostwa powiatowego;
10. Odbieranie faktur za zakup towarów i usług;
11. Obsługa sekretariatu starosty i wicestarosty;
12. Archiwizacja dokumentacji;
13. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Miejsce pracy:
Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota Dmitruczuk
Nr telefonu:
833551630 w. 27
E-mail:
d.dmitruczuk@parczew.praca.gov.pl
Wymagane dokumenty:
Skierowanie do pracodawcy