StPr/24/0369
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
1. Szkolenie BHP i p.poż.
2. Przyjmowanie korespondencji skladanej bezpośrednio przez klientów w siedzibie Starostwa oraz drogą pocztową, faksową i elektroniczną.
3. Wydawanie formularzy i druków stosowanych oraz udzielanie instrukcji w celu ich prawidłowego wypełnienia.
4. Wysyłanie korespondencji.
5. Rejestracja i wprowadznie przyjętych dokumentów do elektronicznego obiegu dokumentów funkcjonującego w starostwie.
6. Udzielanie informacji z zakresu zadań starostwa oraz o wymaganych dokumentach i opłatach niezbędnych do zalatwiania indywidualnych spraw.
7. Rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych wydziałów.
8. Przyjmowanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej i elektronicznej skrzynki podawczej.
9. wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych oraz informacyjno-usługowych mających na celu prawidłową obsługę klientów korzystających z usług starostwa powiatowego.
10. Odbieranie faktur za zakup towarów i usług.
11. Obsługa sekretariatu starosty i wicestarosty.
12. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Miejsce pracy:
Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota Dmitruczuk
Nr telefonu:
833551630 w. 27
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie do pracodawcy