[Staż] POMOC ADMINISTRACYJNA W ZESPOLE DS. RADY MIASTA

[Staż] POMOC ADMINISTRACYJNA W ZESPOLE DS. RADY MIASTA

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Nie dotyczy
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
1 994,40 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0289

Rodzaj umowy:
Nie dotyczy

Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN

Zakres obowiązków:
- zapoznanie się z zadaniami wykonywanymi w Zespole ds. Rady Miasta
- przygotowywanie napisów do nagrań audio-video z obrad sesji rady miasta
- wykonywanie prac związanych z korespondencją wpływającą do rady miasta
- wykonywanie praz związanych z obsługą posiedzeń komisji i sesji rady miasta
- archiwizacja dokumentów i przekazywanie do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną i innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie
- sporządzanie kserokopii dokumentów oraz wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych
- wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych zleconych przez opiekuna osoby odbywającej staż

Miejsce pracy:
Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • umiejętność obsługi komputera
  • - wykształcenie min. średnie, mile widziane rozpoczęte studia na kierunku administracja - samodzielność, odporność na stres


Inne wymagania:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane rozpoczęte studia na kierunku administracja - samodzielność, odporność na stres

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Niczypor

Nr telefonu:
586776307

Wymagane dokumenty:
Prosimy o przesłanie podania o przyjęcie na staż wraz z CV na adres e-mail: [email protected] z dopiskiem "Staż w Zespole ds. Rady Miasta" lub składanie dokumentów bezpośrednio w kancelarii ogólnej Urzędu Miejskiego w Wejherowie
Dodano: 04.03.2025, 09:31
ID ogłoszenia: 148900
Udostępnij:
Dodano: 04.03.2025, 09:31
ID ogłoszenia: 148900

Zobacz inne oferty

Do góry