StPr/25/0313
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
pomoc przy obsłudze zamówień internetowych i stacjonarnych, nauka brafittingu, przygotowanie ofertowych zdjęć i opisów produktów, nauka obsługi reklamacji, przegląd, realizacja, informowanie klientek, kontakt z klientami, informowanie o zamówionych towarach, aktualizacja statusów zamówień, tworzenie treści do social media, notowanie braków produktowych, nauka obsługi kasy fiskalnej i terminala, aktualizacja witryny sklepowej, wykonanie i przygotowanie zdjęć na social media do weryfikacji przez przełożonego, przygotowanie i zaplanowanie postów na social media, utrzymanie czystości w miejscu pracy zgodnie z harmonogramem, pomoc w inwentaryzacji śródrocznej
Miejsce pracy:
Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Pośrednik Pracy
Nr telefonu:
(32)81-02-205
Wymagane dokumenty:
skierowanie + dok. aplikacyjne